Thursday, May 30, 2013

sekejap.

bila Allah dah bagi nikmat yang melimpah ruah. tapi kau kira itu benda biasa yang sepatutnya perlu ada bila ada usaha. usaha dan terus usaha. tapi sebenarnya kau kena tahu satu perkara.

Syukur.

kekadang orang yang berusaha sehabis baik pun tidak dapat apa yang mereka mahu, inginkan. walaupun sehabis berhajat. dan kau perlu tahu satu perbuatan. yang adanya adalah

Sabar.

sabar tungu. sabar. dan terus kan doa apa yang kau hajat. mungkin ada yang lebh baik bagus dari semua yang kau inginkan sebelum ini. mungkin satu yang kau perlu tunggu adalah.

Masa.

walau lama mana pun. tunggu. Allah itu Maha Adil.



///ini je satu satu yang bagi semangat. walau aku titis air mata. tapi macam mana sekalipun. semua yang aku ilham kat atas. perlu ada. untuk jadi hati lagi kuat.


terima kasih.



2 comments:

_aliahwafa_ said...

heyyyyy apesallll ni?

nabila said...

hahaha. mana ada pape:))