bertunang!!

November 5, 2010

Bismillahirrahmanirrahim... 

Hai...agak lame gak la aku tak menulis di blog yang tersayang ni..hehehe..aku tak nak cakap panjang..aku teringin sangat nak crite kat korang pasal membe aku..membe lame aku la..hihi.. bukan aku yang nak bertunang..membe aku..


Sem lepas aku terdengar dia nak bertunang..mule-mule aku terkejut beruk sebab..bayangkanlah umo 18 tahun nak bertunang..tapi standard ar tu ..zaman dah berubah..tapi..hari tu aku tanya pasal bertunang tu kat die..dengan selambanya..die kata "dah cancel"..haiya..ape sudah jadilah..

Dia pun cite kat aku satu persatu..dia kate die and family dia dah tahu perangai lelaki yang bakal ditunangkan dengan membe aku ni..katenye..panas baran,suke pukul..and everything... 


Aku tak tahu kisahnye camne dia and family dia tahu pasal mamat  tu..tapi aku bersyukur sangat sebab Allah dah tunjuk siape lelaki tu sebelum dia bertunang..Amin..lelaki ni mana boleh percaya..ye tak??..tettt!!!..ok..kes tutop.. 


Ok..aku saje je cite pasal ni..manelah tahu kan..tetibe ada membe aku nak bertunang gak..cerita la.. 

ok..bye...