jom balik kampung

November 16, 2010

Hai..  

Seronok nya hari ni..aku dapat pulang ke rumah..tapi aku kene naik KTM lah semua tuh...aduh..dahlah ade kelas..kene lah join sekali..kalau tak dikira ponteng tau..hehe..esok dah mule Raya Haji.. 


Aku tak tahu nak taip ape dah..hehe..aku just nak cakap..aku hepi sangat coz dapat balik rumah..hehe..boleh makan bebanyak..rendang,kuah lodeh..hurmm..nyamnyam..lapar la pulak perut aku tetibe..hu~.. 


Kepada semua sahabat handai ku..berhati-hatilah di jalan raya ye..jangan main mercun tau..hehe..tak lok main mercun tuh..sape yang ade assignment yang berlambak tu jangan pula dilupakan..hehe..lagi-lagi pada dak kelas aku asasi management B..terutama sekali kepada diri aku sendiri..he~..balek umah boleh kumpul satu family..bes..jgan jelez..hehe.. 


Ok lah..itu je kot..sori..aku tak tahu nak tulis ape..he~  


Akhir kata...sayang korang sume n.n' 


p/n : hati-hati kat jalan raya..  
      : makan jangan lupa aku.. 
      :Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha..



Nantikan post akan datang.. 

Balik rumah,aku teringin sangat nak crita pasal..zaman aku kecik kat korang sume..kenangan beb..he~..klo nak dengar cite aku pasal zaman aku kecik dulu..rajin-rajin la bukak blog aku.. aku rindu time aku kecik dulu.. 

Tunggu ye~..