Kerinduan terubat

January 23, 2011

Assalamualaikum semua..jawab jangan tak jawab..

Haaa..besnye lepak kat sini..haha..
senyum sendiri di tepi longkang..hahaha..

Hihihi..tajuk yang begitu bereti buat aku..hahaha..aku nak story+share dengan korangkorang..hihi..tengah hari tadi aku ade melawat adik aku kat asrama..bukan terubat kerinduan sebab jumpe adik aku..ok..ok..aku pun rindu dorang..aku sebenarnya rindukan sekolah aku..arggggghhhh..huhu..aku datang je sekolah aku..terus bergambar.hihi..rindu gile wey..banyak sangat kenangan aku kat sana..

Kepada membe aku..jangan jeles sebab aku dah kembali ke sekolah..hihihi..tak boleh nak lupe la..time kat sekolah dulu..korangkorang pon mesti rindu kat zaman persekolahan korang..patut la..orang tua selalu cakap..orang tua ke?..tak kisah la..macam tulah jugak..orang ? cakap..

Zaman di alam persekolahan lah yang paling banyak kenangan..paling seronok.paling hangat la.. 

Hui..aku dah jumpe sekolah aku..bile pulak gue nak jumpe orang-orang nye..hu~..=.=.."Sabar ye tun..kita jumpe 5 tahun lagi ye..''itu kawan aku cakap..terkejut bukan kepalang..huhuhu..erm..''nape mesti jumpe 5 tahun?''..''sebab time tu la bes..ade kerjaya..ade yang dah kawin..ade yang ade anak..dan ade yang ade cucu..''..ayat akhir tu aku yang tokok tambah sendiri..hahah.. lama lagi daa...

Oklah..aku rindu SAMJ tercinta dengan penduduk nye..kawan-kawan aku la tu..huhuhu.=.=''

Insan kesepian..ceh..hihihi..

aku bersama 3 aweks^^adek aku..

adek aku juge..ngee^^

^^.. :)

Wassalam..