Lawak gile wey !

Assalamualaikum..

Hihi..baru tadi aku tengok satu filem ni..bukan kat panggung..i don't like..hihi..ala..filem ni dah lame da kuar..tapi aku kan jenis yang kuno sikit..hahaha..yelah..cite ngankung..lawak gile wey..hahaha..nak terkeluar isi perot aku tergelak..eh..tak delah macam tu sekali..geli kot..

Walau apapun..aku tak delah tension pasal result aku tuh..hihi..gelak sekali sekala boleh je..haha..ok dah tutup cite tuh..lawak gile wey..mule-mule aku tak tahu ngangkung tu ape..tapi bile aku tengok cite ni baru aku tahu..kuno tak?..

Ade membe aku panggil ngangkung ni Kangkung..hahaha..lawak gile..nak tahu ke sape?..tak yah ar tahu..malu kot..

Sampai disini sahaja saya nak membebel..

Saya happy.. walau tak dapat dekan..

^^..: )

Wassalam..

Comments

aien said…
cite tuh klakar habes, aien yg takot tgok cite seram pon suke cite nih sbb x seram hehe

aien buat xperiment kentang hehe

http://aien-hidupindah.blogspot.com/2011/01/experiment-kentang.html
Farhan Zulhusmi said…
hehehee...untung dah tgk,...kite lom tgk...dpt tgk tajuk je....hehehee....malam nty kena tgk nie...hehehee
aien..thankz ya..hihi..memang sonok tengok cite tuh..kelakar habis..hahaha..

Paan :la..ko tak tangok lagi ke...hahah..bes gile wey..hahaha..lawak habis ar.hihihi :)tengok la..sementara awal sem ni..hahaha..
lawak ar atun ni..hahaha,,