Sejarah henset^^

January 22, 2011

Assalamualaikum.. 


Sebelum tu..kite cuci mata sebentar ye..ape salah nye berkongsi kan..hihi
Tadi..aku ade terbace surat khabar hari ini..aku sekarang jatuh hati ..aku dah mule jatuh hati dengan satu objek ni..hahaha..nak tahu ke?hahahhaha..tak payah tahu la..hihii.. aku jatuh hati dengan telefon bimbit termahal di dunia..hahaha..

iPhone 4 Diamond Rose(google)
Cantik tak..hu..memang lawa gilak..iPhone ni bernilai RM 24 juta ( 5juta pound)..iPhone ni cume ade 2 unit je..sungguh terhad..sape nak beli tu cepat beli..hahha..hasil buatan manusia..mane tak nye..cube tengok berlian yang ade kat sekeliling iPhone ni..satu berlian dah berape ribu..ye ke?hahha..kat bendalah ni..korang rase ade berapa berlian ? ..teka..teka..tak pun korang kira je gune gambar aku ni..hahah.. kalau betol jawapan korang..aku bagi iPhone ni..amacam ?.. 


Aku tak delah sekejam yang disangka..ade 500 biji berlian..ade warne emas sikit kat badan die..and kat logo Apple ni..ade 53 biji berlian..aku kerja setahun pon tak dapat nak samakan jumlah iPhone ni..hahaha..bajet macam nak beli..hahha.. 

Yang aku suke nye..warna iPhone ni..berlian nye WARNA MERAH JAMBU..haha..cute nye..gedikss..lawa kot..hahaha..rase-rase kalau buat hantaran kahwin aku boleh tak..aku nak..hahaha.. 

Sekarang..aku nak promote aku punya henset aku..memang nun jauh ke Antartika la..kalau nak banding henset atas ni dengan henset aku..haha..bercakap dengan penuh rendah diri..hihi..henset aku yang name nye..sakura Pink..hahaha..cute miut..tapi malang nye..selalu menjadi mangsa aku..kene campak je..tapi sakura tetap bertahan nampaknya.. Macam kejam la pulak..hihi.. 

Sebelum tu..aku pakai jenis henset macam gini..rindu nye kat henset ni..malangnye henset ni ade masalah sound trouble..huhuhu..hihi..terimbau kenangan dulu..haha.. 

hihii..
:)hanya mampu tersenyum sahaje..hihihi.. 


^^ 

Wassalam..