i'm coming !

February 7, 2011

Assalamualaikum..

Huh..leganya bile dapat online..hahaha..dah bape tahun tak bukak fb ngan blog..ok..baru bape minggu..tulah maksud aku..ingatkan nak cuti sebulan tanpa fb ngan blog..hahaha..tinggal kenangan jelah..hihihi..lepas je aku tahu boleh online..aku punya lah menjerit bagai nak rak..orang tengah tido pon boleh terbangun..hahah.. 

Ok..sape-sape yang rase macam seakan-akan miss kat aku tuh..hihi..perasan..i'm here..hahah..aku tak tahu nak merepek ape..lagi pon my class today tak de..hihi..=.=..padahal dah gosok sume dah..tak pe..berkorban ..

Lagi satu..aku sempat la make-up aku punye blog..so simple..aku suke benda yang simple..aku harap korang suke gak..beselah..cite rase orang lain-lain kan..hihi..tapi i like..seriously.. 

Hihi..itu je..aku nak merepek sambil jual kerepek..hihi.. 

:)..^^

Ta.. Wassalam..