Kehilangan

March 13, 2011

Assalamualaikum..


Hai semua..aku jumpa lirik best punya..hihihi..lagu ni buat aku tacinnnn..huuu..tapi lagu ni maybe bagi korang kisah pasal cinta..tapi cinta aku hanya ALLAH..kekal selamanya..kalau kita cintakan seseorang pun kerana ALLAH..betul tak?.. tapi bila aku dengar betul betul..aku terus teringat aku punya semua sahabat-sahabat aku dan juga kawan-kawan aku..aku jadi teramat tacinn..lagilagi bila tengok gambar yang ada kat papan kenyataan meja study..huuu..sapa yang tahu2 tu diam diam jelah ye....kan aku dah luahkan semuanya kat sini.. klik sini..
  
 '' Aku kuat kerana saudara aku dan juga sahabat aku 
Untuk membuktikan yang aku boleh.. 
Berdiri dan berjalan dengan sendiri..  
menjadi inspirasi hati.. 
mengisi kekosongan hati.. 
Tanpa mereka..
Tak sempurna hidup aku.. 
Dan aku sayang mereka..''

Lagi-lagi bila lagu ni dalam versi akustik..huuu..sangat meruntun hatiku..>_<..hihihi.. 

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Mengingatkan pada dirimu
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku


Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita 
Takkan ku sia-siakan kamu lagi


Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila 
Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. (2x)

LIRIK LAGU KEHILANGAN-ST12   

Tanpa sahabat-sahabat aku semua..aku takkan boleh berdiri sehingga kini..jika aku hampir jatuh..korang semua yang bantu aku untuk bangun kembali..aku terasa nak post pasal ni pulak..tak tahu kenapa..:) 

PEACE NO WAR..:) 

Wassalam..