>First Giveaway dari Nana

May 3, 2011

Assalamualaikum..  



First time ni join giveaway..please clap your hand please..hahaha..perasan..nak ucap terima kasih sangat kat seorang jejaka yang tidak asing lagi dalam dunia blog..haha..Farhan..sebab telah mengetaqe *ada qalqalah ye..* aku yang tak popular pun..penduduk biasa  an sahaja..nama yang atas sekali pulak tu..hihihi..terima kasih :]..bagi seribu smile kat Paan.. 


First sekali..aku ingatkan sapelah Nana ni..aku ingatkan kawan kesayangan aku tu..rupanya bukan sih..ni nana lain pulak..hahah..kalau nak tahu syarat-syarat nye..terjah la blog nana..hadiah pun menarik-menarik taw..kalau sesape yang nak hadiah tu..pepandai la join the club ye..hahaha.. 


Okay..

Aku tak tahu nak tag kat sape..kalau sesape yang nak join..mailah..lagi mengalukan kedatangan anda ye..okay tata..nak baca buku..opppss nak baca kulit buku je..nyihaaaa..

..Wassalam..