nak buat tag jugak..hehe

May 21, 2011

Assalamualaikum..


Sebenarnya aku tak benda nak buat..nak post ape pon aku tak tahu..so..dengan rasa gembiranya..dpat tag dari seorang sahabat aku..hhehe..thanks tashia !kita mulakan sesi soal jawab kita !..ayuhh! 


bila kali terakhir anda dengar lagu negaraku? 
= tak ingat la pulak..tapi mcam baru dengar..hahaha 


bila kali terakhir makan maggi @ mee segera? 
=baru mkn hari khamis hari tuh..hehe..nak habiskan stok punya pasal..haha..tak pe ..dah peksa.. 


bila kali terakhir menangis? 
=nak kata nangis tu..tak delah..just mengalir air mata je..haha..semalam..time tengok cerita upin dan ipin..yang ceritanya yang nenek dia sakit tak dpat sahur dan buka puasa sama-sama..hehe..sedih tu~cerita upin ipin pon boleh buat aku nangis..haha 


bila kali terakhir gelak macam orang gila? 
=baru tadi..disebabkan olah komen kawan2 sekmpung aku kat dlm group aku..haha..lwak sangat !..serius..lwak sangat..haha 


bila kali terakhir masuk hutan? 
=hutan?ermm..sungai congkak..baru beberapa bulan lalu.hutan jugak kan?kalau yang memang hutan ori punya..janda baik tahun lepas..=.= 


bila kali terakhir anda makan masakan anda sendiri? 
=baru masak petang tadi..mee campur tomyam..bape kali makan..tak payah dibilang..haha..manyak!haha.. 


antara nobita, giant dan suneo, mana 1 anda pilih?  
=tak tahu nak pilih ape..huhu..kalau jadi doremon..saya mahu!haha..sebab die kucing..haha 


antara kakak, adik dan sepupu perempuan mana 1 lagi best? 
=tak de kakak..huu..ermm..yang best adik ngan sepupu la..mereka best!..haha tanpa dorang aku rase mcm nak cekik diri sendiri..gurau..haha 


antara ayam dengan kucing, mana 1 korang pilih? 
=ermm..kucing..boleh manja2..haha..kalau ayam tu..boleh makan..masak tomyam..sedap..hah


lagu apa yang korang tahu yang ada ayat "antara"? hehe 
=ermm..''antara kita..tiada rahsia..susah dan senang kita bersama..terpatri namamu..kau takkan ku lupa..''haha...panjang nyew..lagu binkisan rindu..nasyid..hehe 


antara kolej atau universiti yang mana 1 korang nak? 
ermm..boleh je dua-dua..tak kisah .. janji belajar.. 


antara blogspot dan tumblr, mana 1 best? 
=blogspot kott..tumblr tu hape?mcm blog ke? 


ayat apakah yang korang paling sakit hati bila dengar? 
=ermm..baru-baru ni..aku ambik adek aku dari kelas malam..bru balik dari umah nenek aku..pastu..aku lepak kat pagar sekolah tu ngan adek aku yang lelaki..pastu..ade seorang budak perempuan drjh 5 yg belagak mcm org dewasa.. ''astaghfirullahalazim..dunia dah nak kiamat..maksiat merata-rata..remaja sekarang ni..''aku ngan adik aku panas je..aku pun pandang dia..dia pndg aku..''cakap baik sikit ye..kami ni adik beradik!jngn nak tabur fitnah !!''..dapat kau..terdiam..terpegun semua ade kat dia..padan muaka kau..nasib baik aku tak bersyarah ngan dia pnjang2..time aku nak bersyarah ngan dia la..adik aku baru balik dari kelas..terpinga kau..hambek !haha *agak panjang..sebab panas smpai sekrang*  


baju raya tahun nie warna apa? 
=satu family warna biru..hehehe 


korang sayang siapa lagi selain mak ayah korang? 
=nenek,adik-adik,saudara mara,kawan-kawan syang..hehehe..:] 


apa korang fikir pasal orang yang suka tukar topik time tengah bersembang? 
=rasenye..mengelak sesuatu yang mnjadi rahsia..hehe 


haha..penat sudah.tapi soalan nye memang best..haha..terbaik la..thank ya..yang nak buat tu..hambek la..hambek je..percuma je..hehe 


..Wassalam..









faiznur rotashia said...

hahaha.. budak tu memang nak makan penampar kot.. yang darjah 5 tu.. haha