Selamat Datang Aidlifitri 2011 :)

August 30, 2011

Assalamualaikum..

Haip!! bila dah hari raya menjelma.
suara takbir kedengaran dari masjid berdekatan .
tak kurang juga di corong radio dan televisyen.
masa tu ada bunga api kat langit waktu malam.*kat kmpung aku je kott.
CANTIK ! tapi pada masa yang sama dalam hati mengamuk sebab bising*terima kasih.
masa tu jugak sibuk buat rendang.haha


AKU TAK TAHU NAK DIALOG APA. *tak boleh nak concentrate.mercun bunyi lagi.erk.tensen kott aku.


bila time raya jeww..ada yang buat lemang ketupat..tapi tahun ni aku buat ketupat , rendang ayam ngan daging and kuah kacang. macam biasa malam sebelum raya,makanan tu diagihkan kat jiran jiran sebelah ..kat nenek..kat saudara mara. jadi tradisi keluarga aku..bila kita bagi kat orang, mestilah ada orang yang balas kan? kankankan..so bertuahkah benda yang bernama perut..haha..nak rasa gak rendang orang lain kan.. bagi aku raya pertama ngan kedua memang sibuk..kalau rasa penat tu terpaksa diabaikan...sebab memang biasa buat konvoi raya sampai rumah terakhir..tak de yang tertinggal pon..tapi tak pe lah..masa nilah nak jumpa sedara mara.. 


Ha..bila dah jumpa sedara mara ni..memang tak penat mulut bercakap.. ''Dah boleh kawin dah ni'' sambil tepuk bahu..''dah besar dah budak ni, dulu kecik lahir tak cukup umur sebulan.alhamdulillah,bernyawa jugak''..=.=' perlu keww..bila aku fikir fkir..a'aahh..dulu aku kecik gila..berat pon tak sampai 1.9..kata ayah..tapak kaki kecik ibu jari jeww..bila orang datang ,memang tak nmpak ..sebab kecik sangat..tu kata ayah ngan mak aku la..haha..memang kuasa Allah..alhamdulillah..bila jumpa sedara mara..best jugak..yalah sekali satahun je kott..memang sibuk belajar *kononnya.. 

ni ada segelintir gmbar aku ngan family aku time raya.aku malas nak taruk gmbar tapi apa salahnya kalau kita share kan? *ntah pape.haha 

adik sorang ntah mane ilang.

ni semua hantukorea.*kalo nak tahu.haha

rumahnenek:)
sebenrnya..aku letak gmbar ni macam nak ke tak nak*dalam hati..sekali sekala kan.kankankan.berat gak..ni baru raya first..ce tengok esok..haha..nipun aku letak setengah jeww..*bajet..haha.. 

okaylah..nak smbung raya esok.. 

selamat hari raya.maaf zahir batin.raya raya jugak..tapi jagalah keselamatan di jalan raya . ingat orang yang tersayang :)

..Wassalam..