unknown:)

August 21, 2011

Assalamualaikum..

Haip!!..dah lama tak update blog.salahkan IDEA !..dia yang tak nak kluarkan fikiran yang kreatif lagi kritis..salahkan DIA!..haha..actually, aku private kan aku punya blog pon sebab aku punya blog ni nak renovate itu itu dan ini ini..sekejap je pon..tapi tetap tak lawa jugak ..nak buat camna..bila renovate..bersemangatlah sikit nak update..lagi lagi bila time raya..lagilah nak melawa kan?haha..


nanti aku cuba lawakan aku punya belog ni..haishhh.ermmm..minggu ni macam banyak aktiviti..saje nak sibukkan dri..tak nak fikir itu dan ini..dugaan..tapi kita kena senyum.ye dok?..aku selalu senyum ke tak ye? tanya diri sendiri..semenjak dua menjak ni, aku macam kena gangguan sikit la..sebenarnya dah biasa dari asrama dulu, tapi ingtkan dah abis,.tulah dia..iman tak kuat!..salahkan diri sendiri..nak tidur pun susah..ERGHH..okay abaikan.. bila boring buat assignment yang terbengkalai..tengok movie korea wehh..haha..kekadang bukak buku jugk..lepastu bila boring bukak photoshop..nanty tamat tempoh susah kang..baik gune sekarng!.haha


Dah nak dekat Raya ! hurayy..bleh anyam and makan ketupat..boleh pasang lagu raya..boleh makan lemang..boleh makan rendang kerang..boleh makan kuih raya..boleh makan asam kat rumah Tok Yassin..wakakaka..haha..yang penting boleh jumpa kawan-kawan yang dah lama tak jumpa..seronok!..hehe..sambil tu boleh buat reunion satu kelas kan?..ziarah kubur kawan kami..insya-Allah..kalau diizinkan oleh Allah..aminnn.. 

K La..aku tak de idea..tapi mata tak nak tutp jugak..bila line dah berlumba-lumba ni..susah nak berenti..haha

Bye.

Wassalam..