annoying gila si polan.

December 13, 2011

assalamualaikum.

Hai! bila dah rajin bukak fb ni..macam2 benda aku jumpa..haha..salah satunye..


bila aku dengar statement ni.aku rasa macam annoying gilee..mentang mentang kerja gaji tinggi..padahal baru 19 tahun koott..bila baca komen komen yang kat bawah bawah..emosi gilee..pastuh dia kata "aku tengah mabuk ni"..APA??!! lagi annoying..aku tahu tu gurau..tapi agak agak laa..kalau tak nak orang menyampah dengan apa yang kau tulis..tido jee..

aku berani post ni pon sebab group aku yang satu ni..tak tahu yang aku ada blogg..kalau  tahu..naseb  la aku..kena serang dengan lanun budak kampung aku..kesah pulak aku..kahkahkah..PERHATIAN..yang ni bukan nada emosi yee..ni nada bergurau..tapi part lanun kampung memang ada..gelaran aku, bagi mereka..haha

okayy..:)

thanks sebab singgah blog yang tak bermanfaat ni..haha

..wassalam..