goodbye 2011.hye 2012(:

January 1, 2012

assalamualaikum.


hai!

walaupun tahun ni aku rasa macam tak berapa banyak update aku punya blog..tapi kat luar blog ni,dah bnayak benda yang berlaku..setiap orang mestilah rasa dan ada situasi mereka yang tersendiri.kan kankan? haha.and in 2011..banyak perkara yang berlaku pada tahun 2010 ada 2011..dan dapat banyak kumpul banyak pengalaman..itu yang penting..walaupun ia sedikit tapi banyak benda yang jadi kenangan.*apa yang aku cakap belit belit ni..adohmakk..

beautiful memories 


# dapat pergi sungai congkak walaupun last last minit mak tak bagi sebab takut jadi macam janda baik.haha..



maaf.ada gambar yg aku tak bolh nak show kat korang.ni je kott.haha

#dapat sambung ijazah *walaupun tahu diri ni tak la ehem hem.(:

#dapat konvoi raya ramai ramai..baraan wehh:)


mari mangan!haha

#dapat tahu mya pegi oversea..tapi sbelum tu kitorang dpat jumpa dia kat MINES..hahaha..



asyik perkataan 'dapat' je..haha

#pergi buka puasa with friends.


ni time buka puasa dgan kelas skarang tu.tapi tak ckup ahli.haha
 _____________________________________________________


maaf.gambar tak brapa nak OK.haha.buka puasa INNO.
_______________________________________________________

buka puasa dngan wafa kat delifrance,mines.haha
 __________________________________________________________



 ni pulak buka puasa dengan roomate dulu+senah.haha.
_________________________________________________________


buka puasa kat rumah lecturer:) 


AND LASTLY>> 

buka puasa dengan my class yg dlu2.. 






#beli henset lollipop sbab henset dulu buat hal.and this day,.seingat aku.>>1 Ramadhan<<
#dapat lesen L *baru lesen L,tu pon nak tunjuk ke* okay fine.
#ada orang tukar wallpaper dekstop aku.naseb baik tak sakit jantong.haha
#ada orang tukar ringtone aku..orang nye bt benda yang sama kat atas.hahaha
#pergi majlis khatam Quran.



#dapat raya dgan membe dari samj jugak..hehe..





and the importand thing.

#raya dgan family:)




update ===>> 

#pergi melaka.yuhuuuu!









sad memory 2011

aku kehilangan kawan aku,arwah Solehaddin..meninggalkan dunia pada bulan 4 tahun 2011..pemergiannya tetap terasa sampai sekarang..moga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang soleh.*hari tu , adik aku ada ternampak nota untuk aku daripada arwah..aku memang ingat lagi yang dia banyak tulis nota untuk aku..tapi semuanya dah hilang.:(

itu je kott..kalau ada salah silap..harap dimaafi..

happy new year! (:

..wassalam..
are-que madiha said...

m0ga Allah cucuri rahmatNya ke atas arwah s0leh..

Nabilabee said...

amin~ Al-Fatihah:)