reaction mengalahkan final exam.

February 28, 2012

assalamualaikum.

Hai..

Hari ni aku post pasal benda yang tak berfaedah sekarang ni.. kalau nak baca aku punya jari bercakap..boleh ja..kalau tak boleh..bye bye..haha *gurau..aku nak cerita pasal final exam yang sekarang ni aku kena tempuhi.-cehh ayat nak power je lebih..hari senin semalam dah lepas dua paper sekali guss..tawakkal je pada Allah..yang penting paper yang lepas ni.. 

jadual paper aku >

Isnin (27/02/2012) -  english for business management and studies. 
                              -  fiqh islami.


Isnin (05/03/2012) -principle of islamic economic 


Jumaat(09/03/2012) -business mathematics

lepas tuu..rasa macam freedom bila paper akhir..

Rabu(14/03/2012) - Arab 

jarak sngat kan aku punye examm..ni boleh membuatkan ramai orang jeles..haha

hehe..tak berfaedah kaann..leaps tu hari jugak reserve rumah untuk next sem..haha..punyela menggelabah pabila menekan "change room" okay? haha..mengalahkan debaran final exam gamaknya..haha

..wassalamm..