Stop it.

December 9, 2012

Assalamualaikum. Hai! 

Skrg ni dlam perjalanan pulang ke pangkalan asal. Kolej aku. Best memories kat cameron. And my relationship with other friends jadi makin rapat. Alhamdulillah.

K cite topik 'stop it',  sebelum ni, aku diam je bila kena usik. Sebab aku tak nak org bnyk kan spekulasi. Yes, bagi aku, jgn dilayankan sgt. Tapi bila dah menjadi jadi. Aku jadi rimas. Maaf sgt. Mungkin tak patut aku cite kat sini.  Maybe aku kena bertrus terang dgn sume org. Tapi bagi aku. Ia dah terlambat. Dan aku tak nak bnda ni jadi lagi teruk. Maaf sgt.

Mungkin jugak, org yg kedua tu pun rasa rimas. Kau ingat aku tak rimas? Hahahah. Mungkin aku ni perosak hubungan org lain yg sudah sedia makin rapat. Maaf :'( .mungkin bila ramai yg baca post ni. Ia doa kan kan kan?  Nak jadi kwn rapat apatah lagi shbat baik pon makin okwed jadinya. Ya Allah, bantu aku :'( aku dah lama simpan benda ni. Maaf.

Time aku post benda ni, aku tak tahu kenapa rasa mcm sensetip. Semoga semuanya berjalan dgn lancar dan baik. Bantu aku ya Allah. 

Wassalam.