Allah sayangkan mu/

October 22, 2014

assalamualaikum. 



hai member yang sama cuti sem ngan gua. kalau dorang baca la yang ini. 

baru baru ni aku ada ziarah sahabat aku ke perak. aku doakan beliau cepat sembuh dan sihat macam selalu. malah lebih sihat. InsyaAllah. 

kekadang, kita tak boleh nak expect apa yang akan jadi akan datang pada kita. kekadang Allah turunkan macam macam ujian untuk kita dengan pelbagai cara. / melalui sakit, gagal ujian, gagal dalam hubungan, apa apa jelah. dan kekadang tu manusia rasa lemah untuk menerima lantas putus asa. ceeh ayat aku. tapi kalau kita sedar itu ujian dari Allah, kita akan terus kuat untuk jalani hidup. kita jatuh dan kita bangkit smula 

and of course kita perlukan semangat dari kelaurga sahabat kan?  semangat tu alir ke kita and alhamdulillah kita jadi bersemangat balik. 

Alhamdulillah. pada sahabat aku. kami akan terus support awok and selalu sayang awok. InsyaAllah. 

Semga Allah lindungi kita semua. Aminn.