tomok mati!

January 2, 2011

Assalamualaikum.. 

Pagi!..pagi ni..aku memang tak dapat nak tahan air mata aku..ahli keluarga kami yang kami anggap macam satu famili kami..kini dah tak de..aku sedih bile die tak de..kenape?kenape?..matinye amat menyayat hati aku..hu..sedih nie.. 


Aku dapat satu mesej dari angah aku.. pepagi lagi aku dah dapat mesej die..aku naik pelik la..

Assalamualaikum..mari kita sedekahkan Al-fatihah kerana telah dilanggar avanza pukul 7 pagi tadi..'' 

Aku yang baru bangun tadi..malas nak tahu sape..rupenye bile aku cek balik mesej yang adek aku bagi..ayat akhir adek aku.. 

"Tomok dah mati''.. 

Bile aku tahu je..aku terus call adek aku..bile aku cakap ngan die..aku jadi sebak..kalau ye pon nak bagi tahu..tak payah nak bunga-bunga..cakap jelah terus..uhhuuuu.. 




Tomok tu..kucing kesayangan aku..die dah lame dengan kami sekeluarga..bulu die gebu..comel..telinga nya besar..bile aku boring mesti aku buli die punyer..sekarang aku dah tak boleh main ngan die dah..angah kata..die memang dah sakit..kalau makan muntah..makan..muntah..memang sejak akhir-akhir ni..tomok punye badan semakin kurus..bile aku bayangkan kenangan aku dengan die..aku jadi sedih..  


 
  




sayang sangat Momok^^



Semua gambar ni..aku ambek sebelum aku balik kolej aku..entah la..time tu.aku memang terasa nak ambek gambar Tomok ni..uhh...sedihnye..tak dapat nak digambarkan dengan kata..betapa sedihnya..tomok ni..suke buat lawak..hu.. 


Aku tak dapat nak gambarkan macam mane perasaan aku..Sedekahkan al-fatihah kat kucing aku ni erk..  

Al-fatihah.. 


..T_T.. 


wassalam..