Monday, January 24, 2011

Jeng jeng~

Assalamualaikum..

Selamat tengah hari..semoga tengah hari anda baik-baik belaka..hahaha..hari ni aku akan mulakan hidup baru..ceh..sem baru la..ary ni jugak aku dapat result..Nampaknya orang-orang tu dah tahu aku punye result..hu~..malu kot..aku punye sikit je.. 

Tapi..aku bersyukur pada Allah..sebab mak ayah aku tak yah nak kuar duit bayar itu bayar ini..alhamdulillah..walalupun ramai kawan aku diluar sana dapat anugerah Dekan..aku pulak yang tak dapat..hihi..Tahniah buat kawan seperjuangan aku..TAHNIAH sangat !!.. 

Aku bersyukur tak terhingga..mana tak nye..nak dapat kan 3 point pun sebab nakkan biasiswa..huhuu..manyak kot nak bayar..kalau aku tak dapat..lainlah kalau aku ni dalam golongan berada..senang cerita gue.. 

Hu..aku lega betul bile tengok mak ayah aku senyum..walaupun tak dapat dekan..tapi tak payah la nak pikir pasal duit membayar nye..okk..Alhamdulillah ..

Aku malas nak membebel lagi..hihi..ok.. 

:)...^^ 

Wassalam..