jom sertai blog list budak botak

January 3, 2011

Assalamualaikum.. 




 


Hehe..heheheh..budak botak?..aku sebenarnya masuk satu contest ni..kalau nak tahu lebih lanjut pasal BUDAK BOTAK ni.. tak lupe juge pada TASHIA..sebab tag kan name ku..hehhe..THANKZ..





Antara syarat-syarat yang korang kene tahu..^^,
  
1) Buat 1 entry dan letak tajuk "Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak"

2) Letak gambar atas tu kat awal2 entry korang. 

3) Nyatakan korang lelaki @ perempuan (senang nk kelaskan)

4) Tag 3 orang kawan2 korang yg berminat

5) Letak link entry korang kat bwah sini ye.. BUDAK BOTAK..




=Saya perempuan ye..masok 2011 ni makin tue plak..hahaha^^

=Oleh itu..aku mahu mengetagkan name-name kengkawan aku : 



Erm.. 


                     1-nana 
                                     2-senah 
                                                    3-dayat 

kepada kengkawan aku diatas..kalo korang nak join lagi OK..YES or YES..hahaha.. 

= berjuang untuk lovely family.. final wey final..


^^, 

Wassalam..