Esok exam MATH !

January 5, 2011

Assalamualaikum.. 



Oh..tidak !..aku memang lemah bab-bab mengira ni..aku memang suke subject math..suke sangatsangat..tapi time exam aku memang betol-betol jadi BLUR habis..time sekolah rendah dan menengah, subject math tu memang my favourite subject ar..buktinya..time aku tensyen mensyen..memang aku akan luangkan mase aku bersama subject math ni..gerentilah ilang aku punye tensyen.. pelik kan?.. hahaha.. 



Huh..mak aku kate.. 

'' Tawakkal jelah pada Allah..ingat Allah..tapi jangan tak studi plak''



..LOADING..hahah..betol kate mak aku..klo kite dah melakukan sesuatu dengan baik..selebihnya terserah lah (tawakal) hanya kepada Allah..hanya kepada Allah juge kite menyembah..heheh..bestnye jadi ustazah sementara..hahaha.. 


So..aku kene hardhard kat subject math ni..aku tak nak fail wey..tolong la.. HELP ME ! !.. 
Tapi..aku akan cube ape yang terbaik..Insya-Allah..  


he..^^, 


Wassalam..