Monday, March 14, 2011

Nak kerja apa ya?

Assalamualaikum..  


Hai semua..diharap hari korang diterangi cahaya pawana..hahaha..cahaya pawana la sangat..ceria pa kalau ada cahaya pawana..cuaca pagi tadi mamang sangat menyejukkan hati..Alhamdulillah.aku masih bernafas di dunia ini..bersyukur YA ALLAH..ALLAH masih ingin aku terus bernafas di dunia ini..untuk menjadi hamba yang selalu taat kepada-Nya..aku bersyukur YA ALLAH..korang pun harus bersyukur dengan apa yang dikurniakan Allah..nikmat bernafas tu satu nikmat yang diberi Allah untuk makhluk sekalian alam..bayangkan kalau korang bangun..ada orang baca yassin kat sebelah..wuuu..takut..=_=.. 

Okay berbalik pada tajuk asal..nak kerja apa ya..ini menjadi isu pada orang rumah aku..mereka dalam dilema.sambil mengatakan..''nak kerja apa ye?''..aku tersenyum sendirian..cecece..aku dah ada impian untuk hidup aku..untuk keluarga aku juga..untuk masa depan aku juga..tapi itu 'jikalau'..kalau aku terus bernafas di bumi ALLAH ini..Insya-Allah..hihihi.. 

Nak kerjo apa ya?..menjadi persoalan..aku nak kerja apa?..biarlah rahsia..hanya orang tertentu je yang tahu impian aku..hihihi..tapi..itulah yang menjadi persoalan kepada sagabat-sahabatku..diharap cita-cita mereka menjadi satu mercu untuk mereka terus berjaya..AMIN..aku nak terus bberdoa untuk kawan-kawan aku sekalian..beri kebahagian kepada hidup mereka..amin.. 

Okay..kepada sahabat-sahabat aku..GO GO GO !!..anda boleh..anda boleh.. 

Wassalam..

No comments: