Sunday, December 18, 2011

hai!

assalamualaikum.

dimasa ini aku di sebuah kem yang aku tak tahu, apa tujuan aku untuk sertai kem ni..k fine..ayat aku komsas..haha..saja je nak berbasi basi..ni statement jujok aku la kan..aku sertai kem ni sebab nak tolong kawan..itu satuuu..haha..murni tak?haha..tak baik bangga..yang keduanya..bila aku dah masuk kem nii..eh? bila termasuk kan..takkan aku nak kata tak jadi pulak kan..bila dah termasuk di sini..tujuan kedua aku,sebab nak kutip pengalaman.. enough..that's all..aku harap sapa dan dimana pun aku berada, aku tak nak berpihak pada sapa2..macam mana aku nak explain ni..alaa..paham sendiri lah kan..niat aku cuma dua je..dan yang paling penting..


niat kerana ALLAH..itu yang penting..:)  




tu je..

aku ingat tak nak tido sebab nak bt assignment ..tapi ini yang ngadap..haha


..wassalamm..

No comments: