Thursday, January 5, 2012

hari first sekolah.

Assalamualaikum..

hari ni hari rabu..budak sekolah start sekolah..teringat pulak time sekolah tadika dulu..beselah anak pertama dtang sekolah kott..mula datang sekolah macam tak ada semangat nak datang..sebab kna tinggalkan apa yang kita selalu buat kat rumah..haha..mak aku melangkah pergi..kiranya macam mak aku tengok aku OK duduk diam..mak aku boleh balik rumah padahal dalam diam..meleleh kot air mata..beselah budak kan..padahal sekolah dalam kampung je kott..dulu kat kampoung aku tu ada dua sekolah tadika..tadika atas dengan tadika bawah..aku yang tadika atas..rasa macam hebat ar tetibe dapat tadika atas..padahal tak ada pape punn..bila dah lama-lama datang tadika..bersemangat sebab nya sebelum makan kitorang dapat macam pil vitamin C yang perisa oren tu..sebab tulah aku semangat datang sekolah..haha.. 

aku jahat sikit time tadika..selalu tarik telinga kawan sebelah..kawan sebelah aku tu budak lelaki..kiranya macam aku buli dia ar.haha.. macam mana lah adik aku yang bongsu tu masuk sekolah..ermmm..minta maaflah..cite aku ni macam ni je..malas nak buat pnjang2..haha

K..itu je kott..

..wassalam..

No comments: