no symptom but -.-'

February 29, 2012

Assalamualaikum.


aku tak suka cakap pasal ni panjang-panjang..tapi aku tak tahu nak pikir macam mana..hope sangat tak de pape yang terjadi pada both of my little sis and brother..sekarang ni aku final exam..hope sangat aku tak pikir banyak pasal ni..mereka berdua 'mungkin' ada masalah yang berkaitan jantung..baru check semalam..my mak call me yesterday..my mak cool jee..she's awesome..hope I could be like her. :) tapi next week kena check lagi..tapi aku rasa tak betol..sebab dua dua adik aku tak de symptom yang mesti ada pada seorang pesakit..cargas je..main bola pagi sampai petang..kaaann..sihat je..tapi kalau itu yang family aku kena terima..it's okay..as long as it's good for us from Allah :].. 

mintak mintak both of them okay from any disease..please O Allah.. aminn.

..wassalam..