berbuka puasa bersama ex-asasi :)

August 3, 2012

Hai ! \^^/ 

seperti biasa, aku akan cakap. "aku dah lama tak mengupdate blog" biasalah, bila blog ni kena ada ilham kena ada mood baru boleh menaip dengan laju selaju laju lajunya. hahaha.

MAAP. tiada gambar. nanti kalau aku dah ciplak gambar dari kamera besar gedabaknya, baru aku boleh update semasa ke semasa. aku tahu la, tak ada gambar tak best. tapi nak buat cam mana. kamera besar gabaknya tu, segan nak guna kamera sekecik kecik alam ni. hahaha. okay gurau je. jangan ambil hati.

berbuka bersama mereka mereka mengenakan steam bot . actually, aku tak tahu nak eja bendalah ni macam mana. kebanyakan kitorang pon baru first time makan. satu kepala duapulohlapanhinggit. tapi pikir, macam berbaloi. layan je. haha

tak boleh la. aku kena ada gambar. baru boleh cakap banyak.
takpe nanti aku ciplak kat kawan aku punya kamera. kalau boleh la. hahaha

Kbye.