charlie bit me!

October 16, 2010


Bismillahirrahmanirrahim... 


Alhamdulillah...aku sampai jugak kampung halaman aku.. aku bertolak dalam kol 11.00..and then..sampai umah dalam kul 2.30..tak lame macam dulu...sbenarnye plan nak balek semalam..tapi takut kejadian hari tu berulang kembali..aku mengambil langkah kselamatan..hahaha..time kat KTM..aku ade gak terserempak ngan tak sengaje ngan membe aku..dorang sume plek tengok muke aku..diorang sume tegor..nape muke aku jadi begitu dan begini..aku pun menjawab aku kne sengat..dengan ape??..dengan binatang yang bernama  CHARLIE!!..geram pulak aku ngan menatang ni..time aku mengalami kegawatan la baru dia nak sengat..aish.. 






Sebenarnya hari jumaat tu aku dah kene dah..aku ingatkn jerawat..aku pun buat beselah..tibe-tibe..tasha tegor aku..NABILA!!..die jerit name aku..terkojot aku..rupenyer bukan jerawat yang disangka..sumenye penangan CHARLIE!!..dahlah kene sengat kat muke..cantik je..pnjang plak tu..aish..macam ne lah aku nak present untuk subjek Eko mggu dpan..haduh..dugaan betol.. kalo aku jmpe menatang tu lagi..memang aku hapuskan segala keturunan dia..huh... 






Balek umah..adik-adek aku sume tegor muke aku..aku pun cakap..''Charlie bit me!!"..huhuhu..tadi aku balek naik KTM ngan bas..aku bt muke selambe je..lantak la orang pandang muke aku dengan plek..yang pnting..aku dapat balek umah..hahaha...  






Sem lepas..aku ade gak kene penangan ngan menatang ni..tapi bukan kat muke..adelah krim nyer aku dapat dari klinik KUIS..dah baek..aku buang le..ak pikir lepas ni tak kene lagi..upenyer..lagi terok!!!argggghhhh...tulah confident sangat tak kene..lepastu ade ubat pil nye..satu hapak pun aku tak makan pil tu..WEK!!..  





Sampai sini post aku kali ni..tapi aku tak leh selalu buat post macam ni..walaupon banyak mende yang trjadi sekeliling aku..sebabnyer..aku jarang bukak blog kat sana..hahahaha.. 



Sebelom tu..korang tahu ke menatang yang bernama charlie tu macam ne??hang carilah sendiri..



Wassalam...