Sukaneka ASASI 2010

October 23, 2010

Bismillahirrahmanirrahim.... 


Huh...penat sungguh..huhuhu...tapi dalam hati ..Allah saje yang tahu..betape sonoknye ari ni..hehehe...yelah..rasenyer..aku dah lame tak beriadhah(bersukan)..hahaha..hari ini ade sukaneka untuk student ASASI..untuk sem 1 dan juga sem 2..hehe.. 




Mule-mule..aku nak story sal..ketidakpuasan hati aku terhadap somebody ni..aku tak nak la story pasal benda ni..nanti aku timbulkan kontroversi..hahaha..lupekan jelah sengketa lame..geram aku ni tak lame pun..skejap je..ble dah marah...marah betol!!..tapi bile dah surut..ok lah tu..tapi aku ni susah sikit nak lupekan ape yang orang dah buat kat aku..
bak kate pepatah...pepatah ke ni??..adek beradik la tu..''sukar untuk kite puaskan aty seseorang..pasti ade yang terluka''...eh??ade kaitan ke dengan ape yang aku citekan ni..adoyai...sebenarnye..aku dapat statemant ni dari sebuah novel  yang aku sedang bace sekarang ni..hihihihi... ntah pape ntah...




Tersasul pulak aku cite..aku nak cite pasal SUKAN ASASI...hehe...bes sangat..hari ni perangai aku gile-gile  sikit...berlari sana-sini..hihihi...dah lame ak tak lari-lari macam tu..huhu..aku dapat satu kumpulan ngan tasha n mia..tak tahu la cam ne kitorang bleh dapat group same..hehe..tak men rasuah ye.. 





Aku rase banyak kot acara yang aku sertai..ye kot..tiup belon,lari dalam guni,lari yang duo tu,teka rase,ape tu yang pelepah pokok kelapa tu,campak belon...ntah la..aku pon tak ingat..yang aku tak leh lupe tyme kitorang men plepah kelape tu..hahaha..tak boleh bla..hahaha..tak boleh nak jalan..hahaha... tapi kitorang tak dapat 'no.1'..hahaha..sagu hati je kot..ape pun..F.U.N & E.N.J.O.Y...   





Yang penting..aku tak kan boleh lupekan ape yang berlaku ari ni..BEST!!!...tak boleh nak lupe lah..hihihi... aku bersukan dengan penoh semangat!!hahaha... tasha!!!!thankz...(^.^)





Oklah..sampai sini saje ::ilham hati::  aku untuk hari ni..hihi..nak ucapkan kat sume student ASASI..THANKZ!!! kamoo sume sebabnye bagi seribu,sejuta,semilion  kenangan untuk ari ni....(ceh..macam sume tahu je..blog ni..ayat touching ni..)..  





P/S..Rasenyer..sape-sape jangan bagi pe-pe komen ye..(touching beb!!
 huhuhu.. 

~Group 2...Luv u all!!!  ''tengok kami la.." ~




.......akhir kate.. 




Meooowww...
wassalam...