Nak jadi penyanyi ke?

January 15, 2011

Assalamualaikum... 


tajuk post aku ari ni.. ''nak jadi penyanyi ke?''..siape?..aku kah ?..hahah..aku, nak jadi penyanyi..jangan harap la..suara aku pon tak sedap..ade hati nak jadi artis..berangan je lebih macam dalam cerita ''Puteri Kayangan"..hahaha.. 


Sebenarnya cerita nye cam ni..jiran depan aku ni..dulu aku cite pasal jiran sebelah aku..sekarang aku cite pasal jiran depan aku..sejak aku cuti sem ni..baru aku tahu yang jiran depan aku ni..hobinye menyanyi bersame gitarnye..klo sedap tu tak pe jugak..bising je..padahal dalam hati..ikot dorang nyanyi gak..bhahaha.. 


Sebenarnye..orang yang menyanyi ni..tak selalu nye ade hati nak jadi penyanyi..sebenarnye..dorang-dorang ni..termasuk aku lah gak..=.='..nak hilangakn tension yang melanda diri mereka-mereka dan juge aku..cube cakap ngan ak..sape yang tak suke nyanyi..even..nyanyi lagu sekolah ke..lagu twinkletwinkle ke..menyanyi lah tu kan.. 

Lagi satu..ade banyak jenis lagu ni..balada..rock..dangdut..klasik..aku pon tak tahu ape lagi..erm..besenye orang yang dilanda sedih ni..besenye dorang akan dengar lagu rock..ye ke?..yelah..takkan kite sdih pon nak dengar lagu sedih kan?lagi + + +..sedih kan..klo nak..try la..gerentilah hati sedih  korang tu jadi hati rock sauh la..don't worry la..

Wey..aku nak story korang something ni..time jalan kat kedai tadi..aku terserempak kawan lame aku..giler best whoooaaahh..upenye die keje kat satu kedai ni..ahahaha..kitorang pon crite..time kitorang berbual..ade satu part ni memang aku rase nak menari-nari la..hahah.. 

Aku : Kalao ko nak kawin..ko ajak aku yer?..dalam hati..nape tetibe aku tanye soalan yang agak tak bernas ni..  

wani: Ha!..terkjut aku..memang aku nak bertunang bulan 4 ni..hihi..  

Aku :Waa..bertunang.. 

____________________________________________ 

eh..japjap..bukan part ni yang aku nak story..hahaha.. 

____________________________________________ 

Sebenarnye.. 

Wani : Ko ni semakin kurus la..  

Aku   :tak delah..aku banyak makan la..  

Wani :e'eleh..ye ko kurus..  

Aku :(saje buat2 garu kepala..padahal dalam hati menari-nari)bhahaa..ye? 

Itu je sebenarnye..haha..pastu aku singgah kat umah nenek aku..aku imbang badan aku..'huh..lega..masih maintain beratnye..hahaha'..pastu nenek aku ajak makan..aku pon ape lagi..makan ar..kate orang rezeki jangan ditolak..haha..lepas makan..aku teros timbang..''Hoho..maintain lagi..haha..'' 

Aku bukan nak belagak..tak de maksud disitu..maksudnye..aku kat umah ni..tak delah sampai membesarkan badan..haha..cuti sem kan..lebih2 mkanan kat umah ni manyak kan..boleh cook everything kan,.hahaha.. 

Have a nice day..:)..bak kate kawan aku..senyum.. biar sampai ke telinga..pastu aku lari..takot~.. 
Macam ni..=.=..tapi manis pe cat ni senyum..hahah..

Ok..sampai di sana saja..haha.:)  

Wassalam..