dapat makan tempoyak..yuuuu~

April 28, 2011

Assalamulaikum.. 

Hai..selamat petang buat korang..kalau kat sini cuaca hujan,petir semua ada..dah lah duduk sorang-sorang kat umah dengan petir nye..dengan kilatnya..eh?bukan sama ke?..samalah tu..sebelum balik rumah tak sempat nak sarapan semua tu..just minum air masak je..tapi sebenarnya aku panggil air masak tu air mati..tapi nak practice cakap air masak..kalau aku cakap air mati je mesti kawan-kwan aku gelak..aku pun tak tahu lah kenapa..haiisshh.. 


Kan aku cakap..tak mau naik bas lagi kan..tapi kali ni..aku beranikan diri untuk naik bas..walaupun aku tak berapa nak sihat..musim panas..kekurangan air..rasa nak tidur tapi tak tidur-tidur dalam KTM atau pun Bas..takut terlepas..huu..boleh sampai 2 jam jugak la aku nak sampai halaman rumah aku yang tersayang serta tercinta..balik rumah je terus mkan..lapar gila~.. 


Makan tempoyak dengan cili..kalau makan tempoyak,cili,ngan nasi sekalipun aku tak kisah..dia akan  buat perut aku riang dan gembira macam nak menari-nari..hahah..tengoklah kat rumah ni..aku nak makan semua makanan yang aku rasa nak makan..hahaha..tak kisah bila aku balik kolej orang kata aku tembam ke chubby ke..whatever..hahahah ..tapi sebenarnya aku kisah..=.='' 


Kepada housemate ku..NANA,TASHIA,MIRYA,WAFA..jangan jeles aku dapat makan bebanyak..hahahaha... hati aku serta minda aku harus dikuarantin daripada ramai orang..huuu..macam apa je..ya..itu perlu sebab semenjak dua menjak ni..aku suka sangat cari pasal..kan kan kan..so..demi kebaikan semua masyarakat..aku perlu dikuarantinkan..hahaha.. 

Buku 555 :   
  • thanks kat semua yang jadi silent reader aku..thanks bangat..aku terharu..hahahha..  
  • doakan aku..aku nak final ni.kuang kuang..



-aku tak emo ye..hiii-


IN QUARANTINE =_='' 



..Wassalam..