perkara yang patut buat sempena cuti :]

April 25, 2011

Assalamualaikum.. 


Sekarang menunjukkan pukul 2.20 pagi..mana tak nya baru balik dari rumah membe bincang pasal presentation esok..ergghh..menggunakan keperahan otak..haha..tapi bila dah habis bincang jadi segar bugar pulak..bila time bincang bukan main mengantuk betull..geram pulak aku..mana tak nya..kunci umah dah la tak bawak..lepastu..menyahut-nyahut housemate tak dak pulak..takut je kena tidu kat luar rumah..tak nak~  haha.. 


Okay..kita teruskan misi aku macam mana nak susun apa yang aku akan buat time cuti nanti..haha..final tak lagi nak berangan buat ape..haha..sementara ada idea ni..baik kita teruskan mengupdate ye tak..benda baik tak baik dilama-lamakan..ada kaitan ke?okay..kita teruskan apa yang patut..haha.. 

Teruskan misi terbaik kita aku..haha.. 

  •  Spend time dengan family tersayang..
  • Buat i/c baru..haha..muka darjah 6 aku lain gila..hahaha..harap boleh tukar cepat !haha 
  • Nak tinggal rumah nenek dan jaga nenek tersayang..aminnn.. 
  • Nak jumpa kawan-kawan..bestnya~ 
  • Nak jadi cikgu garang kat rumah.. *ajar* 
  • Kalau boleh nak carik duit sendiri..hihi.. 
  •  Belajar masak cupcake..nyum nyum..hahaha
  • Lepak rumah kawan..haha..*gosip* haha
  • Misi untuk menjinakkan anak kucing yang agak bongkak dan sombong..siap kau !hahah.. 
  • Kalau boleh nak try buat kek bluberry..haha..*blueberry nye nak dapat dari mana?apa susah cari jem blueberi la*hahaha 
  • Seperti biasa..buat kerja suri rumah le..  
_________________________________________________________
Perkara ini juga akan ditambah dari semasa ke semasa..hahah..tu penting..haha 
_________________________________________________________

Perkara yang dinyatakan diatas ini akan dilakukan jika cuti semesta yang begitu mulia ini akan dilanjutkan kepada bulan Oktober..oh my..harap-harap Degree untuk Banking ada..please..doakan gue..kalau tak..hancur punah masa depan aku..huuuuu.. 

Buku 555 : harap sangat degree untuk banking ada..aminnn 
                   idea sudah mai.haha 

..Wassalam..