Bila kita FED UP !

July 1, 2011

Assalamualaikum..


Entry ni,memang sedang mengikut perasaan tapi cuba mengawal dengan mendiamkan diri dengan sungguh tenang..sebelum tu beristighfar and tarik nafas before buat ini entry,kononnya nak buat entry 'manis' tapi hati menggelegak mengalahkan lava gunung berapi tapi tetap bisukan diri ,dengar lagu,tidur..tu je mampu buat..err..korang rasa apa yang korang akan buat bila korang fed up?..haaaa..persoalan..klau aku fed up,aku akan diamkan diri,semangat nak buat sesuatu benda yang kita fed up tu pun dah jadi tak semangat,pasang lagu kuat-kuat kat telinga,pastikan lagu yang ROCK..haha..buat post kat fecebook pon senyum..*padahal,hati mengalahkan sambal belacan yang sangat sangt pedas..terliur..haha.. okay itu je untuk itu.. 






Sekarang buka chapter lain..MAIN CHAPTER untuk 01 July 2011..haha 















HAPPY BIRTDAY HASNAH KASIRAN ! 





Firstly,aku nak ucap kat kau,selamat hari lahir yang ke-19 tahun..nmpaknya ko lagi tua dari aku!..terbaik! ucapan macam biasa..lagi satu,aku suka tengok kau dimekapkan semalam..memang best! *aku harap time aku tak delah macam tu..harap2 smua berjalan dgan amat lancar..hahaha..kau pun berjalan lancar sampai nak plan culik kau..hahaha..bes bes bes..:)hadiah tunggu tahu depan..bak kata wafa,hadiahkan stoking..hahahahah.. 


: : jagan lupakan apa yang kitorg dh bt kat ko semalam,kitorang jadi mak andam hebat!haha..smpai kau nangis..haha.. 


: : kek befday semalam sedap,banyak kali aku mkan,itu kek kedua yang bagi aku sedap selepas KEK BLUEBERRI,dah lama tak makan..haha 


: :jaga lappy kau elok-elok,jgan bagi kitorang ambik..hahah:) 


okay,aku dah kehabisan idea..bye.. 



bye SENAH.. 

..Wassalam..