no ending!

July 2, 2011

Assalamualaikum.. 



Haip..lepas je fed up dgan sesuatu..terus tengok movie..releasekan tension kan..dengan tengok movie yang seram..hahaha..terbaik punya idea..mula-mula tengok movie Karak..haha..okay,cerita ni banyak buat aku terkejut dan selepas itu aku menjerit..sampai roomate aku pun terkejut dengan aku,bukan takut..terkejut je..haha..*tipu sunat apa salahnya kan?haha..mana tak nye,bila earphone melekat kat telinga pastu tengok sorang-sorang..dengan effect bunyi yang sangat bangat dekat denga telinga..so..ni sebab effect bunyi la ni..hehe=.='..and then..ada orang ajak aku makan,disebabkan makanan dia lebih..so,kita kenalah tolong habiskan..makan nasi goreng sedap..hahaha..duit pun tengah bajetun nak balik esok..YEAY! balik! .. 



sat sat nak story lagi *wahhh..ade 'sat sat' lagi tuh.. 



Lepas satu movie,aku pun tengok movie lain..ni pon dapat dari tauke movie..haha..pernah tengok movie INSIDIOUS,agak aneh la jugak..senarnya,smalam lepas kitorg prank senah tu,kitorang terus tengok movie ni..dah plan awal-awal..sampai separuh,tak de sape yang sanggup tengok..ngan aku aku sekali tak sanggup tengok..hahah..so,tukar cerita lain..pastu terus tak de mud nak tengok movie lain,jalan terbaik,tidur!..and then tadi aku tengok membe aku,wafa ni tengok sorang-sorang cerita ni,aku pon join la sekali..okay..nak ckap kat sini,cerita tu sangat membuatkan aku sakit jantung dan hati,macam tadi bkan takut tapi terkejut..haha..hanya mampu tutup telinga,menyorok belakang membe aku..haha..ending story tu,buat aku macam nak geram..YA!..sangat geram..mana ending nye yg aku rasekan akhirnya 'happy family' haaaa..okay lupakan.haha..kalau nak sesiapa nak tahu cerita nye cam na..silalah..hehehe 


..Wassalam..
_aliahwafa_ said...

serious cegampang je jerit! hahaha. ending sgt tak boleh blah okeh. geram aku -___-

mirya said...

Movie apa yang wafa tengok?

Unknown said...

cm best je...hehe =)