2# memori ramadhan2011

September 18, 2011

Assalmualaikum..

walau dah lama ramadhan tinggalkan kita..tapi aku tetap post blog , ada aku kisah?.. pasal  2# memori Ramadhan2011, sambungan daripada 1# memori Ramadhan2011..sebenarnya setiap hari bukan ramadhan tu memang memori bagi aku,,tapi ada la hari hari yang memang kena aku tulis..ilhamhati..

17 OGOS 2011 


Actually, kitorang satu kelas merancang nak adakan buka puasa sama-sama..first plan nak makan nasi arab kononnya..aku pun dah over excited..sebab aku macam tak pernah makan sangat nasi arab *cuba perhatikan ayat yang bergaris..pahampaham jelah..sebab jarang aku jumpa nasi arab..haha..lepastu tukar plan makan dekat restoran je..restoran sahabat..tak silap aku.. aku,maya,reen,anim,asmar, syifa'..memang kitorang yang bertolak dulu..last last kitorang yang sampai lambat..so..kitorang solat maghrib and buka puasa kecilkecilan dekat tesco, nilai yang dekat dengan kedai arab tak jadi nak makan sana tuh..ok fine..





RESTORAN SAHABAT,NILAI







ICE ROOM , sebelah shell.



lepastu kami singgah ice room..aku dah la first time pegi..aku pon tak tahu halal ke harom..aku tengok banyak ma cina kat sana..lepastu cuak..bila tengok belakang..woo..ade malayu..okay la tu kott..tapi bila dah makan..orang kata tak elokk..aku pon tak tau la macam mana nak cakap...waswas bila lepas makan..tak pe..baik kita elakkan..

K..itu je..lepas ni aku nak buat post pasal 3#memori Ramadhan2011..hapa lagi la..kalau nak tahu salahnya..klik je blog aku tiap tiap hari..haha..*gaya macam buat post setiap hari..padahal..

nota jari : esok final arab..harap dapat buat yang terbaik..aminn..

k.bye..thanks sebab invite my blog..datang lah lagi..

..wassalam..