I Love Rendang Ayam !

October 26, 2012

Assalamualaikum.

Hai !
sebelum subuh lagi kedengaran takbir yang menenangkan jiwa sanubari naluri whatever la. macam biasa,  mak masak rendang. dan aku cuma tolong apa yang patot. orang tak pandai buat rendang la katakan. tapi kalau bab makan rendang tu aku pandai. kalau nak dibandingkan rendang ayam dengan daging. aku lagi suka rendang ayam sebab dia dia dia dia ayam. ohoks. yang pertama-tama sekali aku akan cari paha ayam. kalau tak aku redha je makan ayam ape. tak pon, adik aku yang lain akan tolong carikan untuk aku. Nice kannn. haha

dan banyak la tulang belulang ayam kat atas pinggan. baru nak turunkan berat tapi disebabkan dah lama tak makan rendang. dah lama la sangat. aku layankan jugak napsu makan. okay, stop cerita pasal diri aku yang bernapsu makan ni.

dengan ini, kemaafan di pinta di hari yang penuh mulia ini. teringin sangat nak tunaikan rukan Islam tu. teringin nak feel macam mana rasanya berada di Tanah suci. tapi rejeki belum ada lagi. InsyaAllah. satu hari nanti kalau umur masih panjang. dengan izinnya. :')

SALAM AIDILADHA :)


wassalam.