kesilapan

October 25, 2012

Assalamualaikum,



Hai, sementara ada ilham ni. ada baiknya update masa tu jugak. kalau ada idea tapi buat lambat lambat , entah ilang ke mana entah.

kesilapan dan kesalahan dan sewaktu dengannya. mesti ada pada semuorang. nampak kan. tak semua makhluk kat bumi ni perfect. sepandai pandai pon dia, mesti ada kesilapan dan kesalahan yang mereka buat. dan kesilapan tulah yang mengajar kita macam mana erti hidup. So, dipendekkan ceritanya. janganlah nak blame orang sukehati kalau ada orang yang buat silap. dan jangan nak memandai buat cerita. menokok tambah. kalau dah ada tokok tambah tu dah jadi fitnah. better, bunuh orang daripada memfitnah. opps, mksud aku bukan nak galakkan membunuh. cuma andaian sajew. cuba kalau kita di tempat mereka. mesti kita dapat rasa macam mana feel nye jadi mereka.

orang kata, kalau kita tegur kawan kita yang buat silap. itulah sahabat dunia akhirat. ada baiknya jugak ayat ni. aku ambil pengajaran daripada ayat ni. korang jugak. moga moga. bukan bermakna aku tulis post ni saja saja. sengaja nak ingatkan diri yang makin lupa dihanyut arus duniawi. Astaghfirullahalazim.

waktu ni lah aku ada masa nak post. InsyaAllah, lain hari aku try post something different.

K wassalam.