pesta shopping buku.

April 28, 2013

Hai// 


semalam aku ngan 3 orang adik aku pi jenjalan kat pesta buku tu sambil tu shopping buku sambil membeli. rugi la kalau tak beli . diskaun weh diskaunn. walaupun baucer dah habis guna. so, terpaksalah guna duit. tak menyesal pon. hahaha. K 

lagipon aku dah jatuh hati dengan gaya penceritaan novel FIXI. tu yang aku pi cari booth dia. sampai booth lain tak layan. sejak baca novel 'hilang' tu yang rasa mood nak beli sungguh. smpai adik aku yang bawah aku pun nak beli jugak. apa lagi borong la. bukan senang nak dapat 50 hinggit = 3 novel. haha.

ramai kawan aku kat sana. kolej aku la. sekolah menengah aku la. rasa macam tempat tu aku yang punya. ceeeh. pastu dah habis shopping. perut pun dah nyanyi lagu. pastu pi mall sebelah. rupanya dah tak ada orang niaga kat sini. peliks gilos. k aku bukan orang keyyel. so, tu yang aku tak tahu kenapa dia tutop. malas nak lepak lepak. so, balik cecepat. tak de benda pon nak jalan kat sana. 

pastu time tunggu bas macam-macam  aksi kitorang buat. Ter-buat TER TER aksi gwiyomi. Hahaha. 

biar gambar yang berbicara. aku jadi speechless ni. tak tahu nak taip apa lagi. 


(SORRY DORRY, GAMBAR YANG LAIN AKU DAH PADAM. sebab macam gedik. sebab tak secure. tatot ai nanti. jajajaja.) aku ni bukan pemes pon. haaa. hahaha



adik aku yang lagi sorang tu malu sangat nak buat aksi gwiyomi. ngah ngah. :D 

akhir sekali jangan nak muntah muntah eh. peace.

bye///