rapuh

April 22, 2013

Hai///

Rajin pulak aku meng-update blog. makin menjadi jadi pulak. aduih.

makin lama makin tak best kan kan kan. Kesah ?


aku tak rujuk pun pada sesiapa. aku rujuk pada diri sendiri. yeaahh. sebab aku sensetip sekarang ni. hahaha. 
dah, jangan nak jaga sangat hati kita. kita tak heran dah. merajuk. K jangan layan. ni menggedik namanya. sumpah nyampah ! 

hai, tadi aku jumpa game android. best gila sampai nak nangis sampai nak emo sampai nak hancurkan henpong. K tak sanggup ai.  


Hardest Game Ever ever and ever !

game ni macam uji berapa pantas otak kita. bukan pantas la tapi tapi lebih kurang macam cepat ke tak kita pikir. macam gitulah. dia macam macam jenis games tapi memang terbaik la game ni. serius tak tipuu.


pastu ada satu slot ni yang tetibe ada math pulak. adohhh. memang la kiranya senang nak mapuih. kau ingat game ni game tadika tok moyang ke. game ni ada la main silap silap mata sikit. main cak cak sikit. hahaaaa kaau. hamekk. sampai sekarang aku tak lepas lepas. lenguh otak oii. haha.

yang kelakarnya ada jugak slot nak pi tandas pon nak tolong dia langkah satu satu. kalau nak try ce donlod. ce ce ce.

sampai sini je. nak isyak dulu. (perlulah bagi tahu?)

Bye\\\\