Bengong la hari ni!!!

October 30, 2010

Huhuhu... 
sedih tak terkata..pilu yang sukar diungkapkan..(amboih..ni mesty pengaruh novel ni..Masya-Allah..)..huhuhu... aku nak story mory sal cite sedih aku..huhu..kalau tak nak dengar tak pe..redha..huhu.. 

Ceritanya bermula sebegini...JENGJENG!!!!...Nana ngan Tasha..tak da di rumah..huhu..sahabat-sahabatku itu pergi menjelajah dunia..hihi..Mia pulak..balek umah le..so..aku sorang-sorang dirumah..nasib baik ade SENAH...ada gak la kawan kat umah ni.. 


Pastu..aku time tu ade kata bilik..sibuk dengan assignment sampai tidak menyedari angin di luar begitu kuat..tetibe aku dapat panggilan dari sahabatku  Tasha.. Perbualannya sebegini.. 

                      Tasha : B , nanti hujan tolong angkatkan baju Tasha.. ngan Nana sekali..
                       
                       Aku   : Orait Tasha!!! hati-hati...

Itu je...hihihi..Pastu tanpa aku melengah-lengahkan mase..aku pon ambek la baju..angin begitu kuat sekali..sampai boleh dengar bunyi angin seperti wisel..huhu..lepas aku angkat semua baju..aku pon dok la atas sofa yang cantik ni..pastu aku pelik..aku pun pandangla kat pintu aku..cantik je dia tertutup..pastu..aku try la bukak..aduh!!!!...tak leh nak bukak beb!!!..terkunci dari dalam..aku punye henset dalam bilik tu..kunci dalam bilik tu...KAPOK!!... 


Senah yang memerhatikan aku dari tadi hanya mampu ketawa saja..hahaha..huhu..aku pon mintak la izin Senah untuk borrow her henset kepada aku..Kuangkuang..aku rase macam nak nangis...Tahan-tahan..tasha pon call aku..eh salah..call senah..huhu..  


So..conclusion nye disini...jangan biarkan pintu anda di tiup angin...huhu..jadikan kisah aku ni panduan untuk korang berhati-hati..jawabnye..kene amek kunci kat B.O.T la ni..huhu..RM 5 melayang lagi..padan dengan muke!!!(T________T) 



Huhuhu...kucing disini keseorangan...huhu.. 


Meooooooowwww....
kaduk said...

aku baru je lepas pecahkan pintu bilik aku tadi..kes yg sama cm ko..haha

Nabilabee said...

bagos-bagos...aku suke..
tapi aku x delah sampai pintu bilik aku.aku pecahkan..hahahah..
same situation!!!