Kerusuhan di pagi hari

October 26, 2010

Bismillahirramanirrahim... 


Hai!!!...hihi..excited betoi aku hari ni..aku pon tak tahu..aduyai..apelah nak jadi ngan aku ni..bangun pagi ..gosok baju..huhu..itulah rutin aku seharian di Kuis..huhu..sampai tak sempat nak jamah perot aku ni dengan ape-ape makanan..''butterfly in my stomach''..hahaha..  



Hari ni aku ade presentation untuk subject Eko..actually..aku kene present minggu lepas tapi..tangguh lagi..aduyai..tak pe..aku tak kisah pun..padahal hati ni gembira..hahaha..hari ni berlaku serba tak kena..ari ni aku gile-gile sikit..i don't know la kenapa..hahaha..maybe..perot aku ni lapar sangat..sebab tulah jadi macam tu..  





Lepas kelas Arab..aku adelah jalan-jalan cari makan..tetibe..aku terjumpe lah sorang mamat ni..''macam pernah ku kenal..tapi dimana ye?'' dalam hati aku berkata..ceh..macam ayat novel pulak..hahaha..aku pun memberanikan diri panggil dia..******!!!..dia mula mencari dari mana arah suara itu datang..dia pun memandang aku dengan penuh rasa kepelikan..haha..aku pun berkata ..''ko mesty tak kenal aku kan??'' buat ayat pasrah pulak tu..adoyai.. dia pun semakin pelik..aish..aku tak tahu nak buat pe..ak blah la dari situ..padahal malu..hahaha.. salah aku jugak..yang aku pergi tegor mamat tu kenape..aduh..agak nye..itu kot kawan aku..kalau salah aku tak tahu la nak letak muke aku ni kat ne..aduh!! 





Hujan lebat di luar..lepas je kelas..aku pon duduk la di kaki lima..ngan membe aku..huhu..menunggu hujan berhenti..hihi..nampak lah kelibat dan pelbagai ragam student di Kuis ni..huhu..bes jugak tengok-tengok orang jalan ni.. 




Lepas je kelas dikaki lima aku tamat..aku pon berjalanlah menuju kerumah..haha..tak tahu nak buat pe??..keseorangan dirumah..ape lagi??..novel in my hand..aku kene habiskan novel tu hari ni gak..membe aku nak pinjam..dah mim mim ba ya ba ya lam dah...aku pon habiskan ...haha..dapat jugak aku habiskan..setengah muka surat untuk setengah hari...(masya-Allah..berdosanye aku..)..huhu..TAPI!!..kalau aku habiskan mesti ade yang tertinggal..haha..aku tertinggal air mata.. 




Haha..Tasha,Mia n tasha..tegor aku..npe ni?npe ni?..haha.. tahu-tahu jelah jawapan aku ape..haha..diorang pon gelakkan aku..hahaha...aku gi kelas math denagan mata yang bengkak..semuanye sebab that NOVEL!!!..arghhh..juni ngan hana..tak habis-habis ejek aku..huhu..lupekan!!.. 





Time Math tadi..mata aku jadi berat sangat!!..ngantok!!..huhu..lecturer bagi soalan..aku pon jawablah..aku tak tahu ape yang aku jawab..otak aku dah stuck..huhu..may be lecturer tu perasan aku blur..so lecturer tu duduk di depan aku..lalu mengajar aku..satu persatu..huhu..malunyer..malumalu..ape pon terima kasih!!..hihi.. 



Lepas balik je dari kelas..aku pon menonton video pasal hari sukan hari tu..hehe..lawak!!!.. 
pastu..boring..mula la..snap gambar kami..hehe..tak de keje lain..hehe..



Itulah yang berlaku hari ini..aku akan jadikan hari ini sebagai semangat untuk kau aku melakukan yang terbaik pada hari esok..(ceh..ayat tak leh blah) hahaha... 

Kelmarin hanya tinggal kenangan.. 
Bersama..peristiwa semalam.. 
Adakah..hari ini yang ku tempuh.. 
Kan bersinar.. 
Untuk hari esok..





meeooowww...  


Wassalam...