Cuti-cuti

October 12, 2010



Bismillahirrahmanirrahim....  



Berkurun lamenye aku tak tulis blog ni...'berhabuk' kot..hahahaha...actually(ceh..blagak btol ckap orang puteh...hahahaha..) aku teringin sangat nak story pasal pngalaman  aku  kat NURSERY..  





Sebelum tu...ak nak story kat korang about..my holiday with my friends.. tasha, juni ,hana, iera, and qira pergi KLCC ..ade pameran tentang perkahwinan untuk kitorang punye assignment..dapat la jugak maklumat tentang kerja tu..tapi paling bestnye..dapat bergambar dengan baju pengantin..lawa sangat colournye..pink nye memang lawa btol la.. CANTIK + LAWA...hui..memang teruja betul ni...hahahaha...










                                                   gambar ni dicapture dan diedit oleh sahabatku. 
                                                                   ..Faiznur Rotashia.. 
                                                           thankz tasha...nice sangat gambar ni.. 

Sebenarnya..aku nak story pasal pengalaman aku kat NURSERY... 
bangun awal pagi...(awal la sangat)..dikejutkan , terkejut ,secara mengejut oleh NANA!!..hahahaha...apepun thankz na...mulenye memang tak nak gi..mata ni dah berat sangat..yelah semalamnye gi KLCC..balek parcel malam pulak tu..mujur ade sorang pakcik ni yang sudi hantarkan kami ke KUIS..baik hati sunggoh hati pakcik tu..semoge..dberikan rezki yang  melimpah ruah untuk pak cik tu...AMIN..  





Berbalik pada cite di NURSERY tu...kitorang dibawa oleh Aunty Zaza(ni ke name aunty??ye ke??btol ke ye?)..sori aunty... ke Serdang...aku pun tak tahu tempat nye kat ne..tapi besar la jugak..hahaha..teruja kot aku..  





Mule-mule kitorang diberi  tugasan untuk kemas dan susun barang yang ade..and then..ak ditugaskan untuk  menjaga  register ..bersama aku..nana..mule-mule memang sonok dapat kerja tu..tapi..bile  dah gelabah sebab  ramai  sangat yang  register..mule la poning kepala..huhu..mane tak nye...ramai ibu-ibu yang komplen pasal tempat yang  agak kecil..padahal budak-budak sume dalam 60 lebih gitu..  








Kami 10 orang..dibahagikan..5 orang bahagian baby..5 orang bahagian 3 tahun ke atas.. 
aku ditugaskan dalam bahagian budak 3 tahun keatas..bahagian  kitorang  memang ramai  sangat.. 







Aku  asyik  berkepit je..ngan 3 beradik ni...Syiera, Sofia dengan  adik bongsu mereka...Sarah..mula-mule aku tengok diorang ni..pendiam  sangat..bile dah  tersangkut..hui..asyik berkepit je..hahaha.. tapi..yang sedih nye..aku tak dapat nak jumpe dorang...nak cium dorang..time dorang balek..huhu...lpas aku solat Maghrib...dorang dah balek umah dah ...sedih sangat..




                                     bersama aku...Syiera,sofia  and sarah.. 
                                         

Walau apepon...aku happy  sangat kat sana..bleh  gak  releasekan  tension aku..hahaha..sweet memory  sangat dengan  dorang..hahahah...    





Pada hari esok nye pulak..aku gi mines ngan Nana and Along..ade  orang  belanje  lah katekan.. hahahah..siape yang berani tolak  rezki kan?..hahaha...penat sangat..tapi aku  tetapkan  gagahkan  diri untuk  sahabat-sahabatku(ceh..macam pe je..)pergi  mines je... 
best  sangat..terima kasih na..along...hehehe..











Oklah...aku dah nak caw ni...apepon..trima kasih  sangat nana..thankz sangat!!..kepada sumelah yang memberi aku sokongan dan  memberi  inspirasi kepada aku...TERIMA KASIH!!... 




SAYANG KORANG!!! 
NICE WEEKEND!!