Saturday, October 2, 2010

Best Tulis Blog

Dimulakan dengan..
Bismillahirrahmanirrahim.. 




Sejak aku 'pandai'  tulis  blog ni...ak rase macam dah jadi perkara  yang wajib  untuk aku...
memang  "FUN"..kalau  aku tulis blog ni..aku  suke cite perkara  yang berlaku  dalam  idop aku seharian..tapi..tak  semua.. bahaya  kalau  aku jujur sangat...BIARLAH  RAHSIA...hahaha...



Tapi aku ni memang seorang yang suke memendam perasaan  sendiri..aku  tak  berape suke sangat  cerita  ape yang sedang  mengahantui  fikiran aku..ceh...hehehe.. tapi aku  suke dengar masalah orang lain..kirenye macam Kaunseling la...hahaha..




Dengan aku berblog ni..aku boleh la jugak  releasekan tension aku ni...hehe...sambil mengetahui ape cite membe-membe aku..bersama kite membongkar  rahsia-rahsia mereka.. tapi buat mase sekarang yang follow aku tak banyak mane....hehehe..




Aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kat sape-sape yang telah membantu aku..(yang dulunye kesedihan..sekarang  dah happy ckit)hehehe...time kasih... 


(^.^)

No comments: