Saturday, October 2, 2010

.Rindu kenangan dulu.

Dimulakan dengan...
Bismillahirrahmanirrahim..........


Bile termenung sikit..mesti teringat kenangan time kat SAMJ..huhu..mana taknye..5 tahun tu..tipulah kalau tak ade kenangan langsong!!mesti la ade suka dan duka...ye tak?kalau kenangan manis tu manis sangat..kalau kenangan pahit pulak..pahit sangat...tapi itulah "LUMRAH KEHIDUPAN"...




Lain orang,lain cerita?..aku takkan boleh lupekan time ktorang berjuang bermati-matian  untuk memenangi kawat kaki peringkat daerah  Kuala Selangor...hohoho...punyelah ktorang kawat sampai lewat malam...DEMI SEKOLAH TERCINTA!!!...tapi...akhirnya..kitorang berjaya merangkul kemenangan...Alhamdulillah...rase macam pengorbanan tu dihargai lah jugak...(aku tak dapat  nak titipkan gambar..puas aku cari gambar kat dalam pendrive..tak ade jugak..) huhuhu...








Rindu gile...bile lagi nak jmpe dorang ni...yelah..masing-masing sibok dengan urusan masing-masing..huhuhu...aku pun boleh la dikatakan sibuk jugak kan...selalu port kitorang nak jumpe mesti kat bukit malawati...sebab  ade banyak monkey..hehehe...ermmm... ape lagi ye aku nak citekan...





Aku harap sangat-sangat...walaupun kitorang berjauhan...tapi saling ingat-mengingati...hehehe...asal aku terasa sedih semacam ni...huhuhu...aku harap dorang baik-baik je...maksod aku..sihat sejahtera senantiasa...





"antara kita tiada rahsia...susah  dan senang tetap bersama...terpatri namamu...kau takkan ku lupa.."




*Kat KUIS pun tak de kurengnye...walaupun belum lagi sampai setahun  bersama...tpi macam  dah kenal lama...hehehe...tapi.....?

No comments: