Sunday, November 14, 2010

jawapan aku

Ini aku dapat dari kerja menge'TAG' oleh Aliah Wafa..hihi..bes gak soalan-soalan yang dia bagi..Thankz Wafa!. 


1. apa benda paling penting dalam hidup anda? 
of course ar mak and ayah aku,my siblings,my lovely grandma..and semua sedara mara aku,and semua kawan-kawan aku yang mengenali diri ini..kalo tak de salah satu..tak lengkap hidup aku..  



2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?  
ermm..hihi..daun sup and bebola ikan..kat pasar..untuk masak wei..  




3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?    
dalam fikiran aku..senang cakap..tak terpikir lagi la.. 




4. adakah korang sedang bercinta sekarang?  
ermm..so easy..nono...  




5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?  
aku tak pandai nak mengulas tentang ini..tapi aku rase klo brkahwin..of cos la sampai ke syurga 
yang kekal abadi..hihi..  




6. novel/buku/majalah terkahir yang korang beli?  
ermm.. LILI UNTUK NAJAH..sedih beb..bacelah..  




7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?  
aku rase dua-dua kot.. 



8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?  
tak tahu...he~  




9. adakah korang basuh baju korang sendiri?  
memang le..malas gne dobi..jimat sikit duit aku..  




10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi? 
mule-mule aku nak pegi makkah..and then....ermm..secret la..shhh... 




11. pilih salah satu, peluk atau cium?  
peluk kot..




12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda? 
1-orang nye sungguh kelakar..hampir pecah perot dibuatnya.. 
2-rajin update blog..he~.. 
3-baik,suke sangat tolong orang...hehe.. 


13. benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang?  
kalau orang yang kita sayang tahu la nak jawab ape.. 
tapi kalau benda..aku rase aku sayang..kat barang-barang yang menjadi hadiah untukku.. 
semua barang-barang orang yang bagi..akan tersimpan rapi..klao ilang salah satunya..tak kire benda tu kecik atau besar..aku kan bersedih..it's so important!. 






14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?  
1-sampai syurga..sebab ade citenye pasal lagu ni..hihihi..('__') 
2-nadiku.. 
3-sekolahku_UNIC.. mengisahkan zaman kite sekolah dulu.. 
4-Tanpa-6ixth sense..aku tersentap dengar lagu ni..ngeng~~... 
5-bingkisan rindu-far-east.. 




15. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini?

sape-sape jawab soalan ni.. jawab la..aku tak kesah.. 




hihi..(n.n) 
thankz tasha..nana..mya..wafa..zana and nisah.. 
thankz untuk hari ni and selamenyer...4 ever.. 


Papai....[*.*]

No comments: