tag dari tashia

November 29, 2010

hai..terima kasih tashia..sebab bagi benda tag ni kat sy..hehehe..

1. kenapa aku pilih nama blog aku macam tu?
  • aku pon tak tahu macam mane name blog aku muncul..ape yang terlintas kat otak aku..aku men tulis je..tak sangka pulak sedap name tu..hahaha..(perasan)


2. 5 perkara yang aku suka?
  • erm..first..aku suke tengok pemandangan kat luar bile aku tensen,boring..lagi2 waktu malam..ade banyak lampu..bes sangat..kat Kuis jelah aku buat cam tu..kat umah ak?.tak nampak langit bnyak pokok tinggi adelah..beselah umah kampong..hahaha..
  • second..aku suke makan..hahaha..tapi aku kene amalkan gaya hidup yang seimbang..haha..
  • aku ni suke sangat..jalan-jalan..kaki aku ni gatal sangat nak jalan sokmo..haha..bile penat mule la bt muke blur.. 
  • suke on9..
  • main badminton..hii..

3. 5 perkara yang aku tak suka?

  • aku paling tak suke...CACING!!!euu..geli nye..eii..
  • jatuh cinta?
  • tak suke orang yang mungkir janji..huh..siap la..
  • aku memang tak suke orang yang tetibe marah aku tak tentu pasal..face to face la..
  • aku tak suke orang  pakse-pakse ni..
4. tag orang lain.
  • kamu.. yang sedang membaca..sape lagi?..kamulah.. hehe.. 

Wassalam..