Thursday, November 18, 2010

tahniah!

Bismillahirrahmanirrahim.. 


Aku sebagai kakak yang sulong nak ucapkan tahniah kepada adek sebab die berjaya dapat keputusan yang terbaik..dalam UPSR and PSRA..kalau nak dikira kami..dialah yang menang..memang terbukti dan termaktub die menang..hehe..adek aku yang ke..jap 1,2,3,4,5,6..adek yang ke -lima aku..aku saje je buat cam tu..hehe..namenye farah liyana..nak cakap ke kputusan die bape,, 
tak yah la ye..yang penting aku tahu memang terbaik la..hahha.. 


TAHNIAH!!!! 


Aku pun ade bagi tahu die..kalau die dapat keputusan yang terbaik..aku akan bagi die hadiah..huh..itulah nasib aku..janji ngan orang..last2..aku yang kene balek..memang macam tu kan..dah sorang..pastu sorang agi..tak pe..yang penting dorang bahagia selalu..huhuhu.. 


Tahniah andak!! 




Wassalam..

1 comment:

Mya said...

tahniah2!! bella nk bg die KFC gak ke?? hahahhaha