Zaman Tabika aku..

November 18, 2010

Hu~.. 

Aku kan dah janji nak cite pasal zaman aku kecik aku..aku start dengan zaman tabika aku..huhu~..aku bukannya ingat sangat..adelah cebisan ingatan aku pasal zaman tabikaku ini..hehe..ayat novel ni dah jadi penyakit aku dah..he~..aku dah terbiasa dah..sori..   


Zaman tabika lah zaman tak tahu ape-ape kan?..huhu..yelah..time tu kite baru je melangkah alam persekolahan..comel je time tu..comel sangat la tu..hahah..tapi bes la time tabika zaman aku dulu..ade yang tak bes ke?..haha.. 


Time tadika dulu..tabika aku ade 2 bahagian..satu tabika atas..and satu..tabika bawah..eh?aku nak tanye.tadika ke tabika..aku jadi confuse pulak pasal benda nih..lantaklah..kalo nak tahu..aku time tabika dulu sorang yang pendiam tapi garang..macam mane tu?..haha..aku rase aku macam tu kot..sebab aku dah buat kajian..hahaha.. 


SUKA TAREK TELINGA ORANG 


Dulu..aku suka sangat tarik telinga orang..yang jadi mangsnya..dak laki sebelah aku lah..aku ingat lagi nama and muke dak tu..hahaha..memang aku sampai je tabika tu..pepagi mesti telinga die jadi mangsa..yang aku peliknya..die diam je..aku jadi seronok pulak, tu yang setiap pagi aku tarik telinga die..hahaha..lawak pulak bile teringat..agaknya die ingat lagi tak yang aku pernah buat jahat kat die..jangan risau..die budak paling baik..haha.. 


JALAN JAUH


Time aku tabika dulu..aku sama sekolah ngan adek aku yang bawah..kitorang kalo balek memang kitorang jalan kaki..memang tak jauh pun dari rumah kitorang..pastuh time balek je..kitorang nak gak try jalan baru nak balik umah..satu langkah je nak masuk lorong lain... 
"NABILA!!!FAIZ!!!..nak gi mane tu?" ..cikgu aku tengah dok kat tangga tu perasan plak kitorang gune jalan lain..aduhmak!.."pi balek umah!"..kene marah dong..huhu~.. 




SAILORMOON 


masihkah kau  anda ingat?

Korang ingat lagi tak drama sailormoon yang pernah popular satu masa dulu..haha..aku memang minat gile cite kartun ni..dulu la..sekarang tak tahu la pulak..ala..korang pun ade minat gak kan?..dragon ball la..haha..macam ni cite nye..ade la sorang kawan pompuan aku ni..die sonok sangat sebab ayah die dapat blikan sticker yang timbul-timbul tu..ade bentuk bulan la..beselah dak kecik kan..die bagilah kitorang salah satu..kitorang pakai kat dahi ..ala-ala..macam sailormoon tu gak..haha..kitorang pun pakai sampai cikgu panggil untuk makan tengah hari..aku punye lah tunduk menunduk bile cikgu lalu..tapi cikgu tu nampak gak kitorang pakai..yang mule-mule kene marah nye aku la..asyik kene marah je..pastu cikgu tu suh buang benda tuh kat tong sampah..aku baru nak bawak balek benda tu kat umah aku..tak berkesempatan plak..huhu.. 




Ini jelah yang aku boleh ingat..aku sesaje je nak cite sal ni..aku kan suke menaip ble aku rajin..hehehe..  
sori sangat klo post aku ni memboringkan..ok..
he..


wassalam..





 
mirya said...

hahahahahhahahahah...bella nkal eh tyme kcik2 dlu..oooo!! XD