Aiskrim & Aku

December 28, 2010

Assalamualaikum.. 


Aku mengalami tekanan perasaan sekarang ni..hahaha..itu tak brmaksud aku ni mereng ye..dah la..final exam makin hampir..huh..so..bile aku mengalami tekanan otak dan juga perasaan..aku akan makan ape je yang ade kat depan aku..termasuk aiskrim..haha..tak kisah waktu bile aku makan..aku akn makan jugak..tapi klo aku x tensen pon aku mkan banyak gak..hahaha.. 


Hari ni aku dah makan dua aiskrim..satu pagi dan satu malam..cewit-cewit(ayat wafa!^^).macam makan ubat la pulak..itu je mampu sedapkan hati aku..haha..Aiskrim ni dah sinonim dengan perempuan dah..ye tak?..ckap YE!.. 


Ni ha..aku nak cite kisah aku dengan aiskrim..aku rela gadai duit aku semata-mata nak makan aiskrim..huhu..: ).. tadi time kat cafe..aku rase nak makan aiskrim..walaupun hari dah larut malam..tapi aku nak jugak..so..aku ambek la kat dalam peti aiskrim.. 

Aku : Kak ni berape?  


Akak :2.20 ringgit.. 


Aku :Ooo..  


So aku ambek la aiskrim lain ..tapi bentuk nye macam yang aku pegang tadi.. and then aku tengok kat peti tu..harganya 1.30 ringgit..tapi..bile aku tanye akak tu.. 


Akak : harganye 2.20 


Aku : Tapi..harganya kat gambar 1.30.. 



Akak tu bangun ambek aiskrim yang aku pegang tadi..die letak kat tepi gambar atas peti tu.. 




Akak : ha! yang ni baru same..(nadanya macam tak puas hati)huh! 


Aku :Ok..saya mengalah..(haha..aku tak tahu pulak kakak tu dengar ke tak..tapi ade membe aku cakap..''bagosla..aku nak die dengar'')hahaha..  




Padahal..aiskim yang aku pegang tadi same..sebijik dengan die pegang tadi..huh..so..aku tak nak gadoh mulut kat situ.aku pon mengalah..aku bayar  2.20..haha.. 




Aiskrim nye bukan cam gini..ini dari google..haha..


Haha..ni lah kisah aku dengan aiskrim..hehe..tak de la tragik sangat..haha..Tapi!..aku lagi suke makan aiskrim cokolat..klo vanila..eyuk..;P 




Aku tak macam gini ye..:D



 
Macam iklan VLC pon ade gak..haha..



Hahaha..ok..sampai disini saja..doakan aku hadapi final nanti ye..:)..  

Aiskrim gembira ''HAPPY SMILE!!"=)



^^,  



Wassalam..