Saturday, December 11, 2010

beban berkurang

huh.. 
comeynye..
Leganya lah..presentation semua dah lepas..alhamdulillah..tapi aku tetap tak puas hati dengan present yang aku buat untuk sbject Kom..tapi aku kene bersyukur..firstly..aku nak ucapkan terima kasih sangat ..bebanyak sangat ..kat semua yang bagi respon kat presentation kami tadi..memang terbaik la..itulah sebenarnya pencetus semangat aku..haha..terima kasih bebanyak..sangat-sangat..tak tahu nak ucap macam mane dah..thankz sangat.. 

 

Setakat ni..kurang sikit la rasa beban batu kat atas kepala aku ni..tapi..bile aku nak buang batu yang ade kat atas kepala aku..aku kene menjerit..ape lagi..aku ngan juni..menjerit kat dalam lif..yelah..orang tak delah dengar sangat kitorang menjerit..ye tak?..hehehe.. 


Thankz sesangat..walaupon aku tahu..ape yang aku persembahkan kat korang sume..bukanlah terlalu menarik.. 

^_^

1 comment:

Ahmad Hidayat said...

hihi terbaik...better than me la...