camping!!

December 16, 2010

Assalamualaikum... 

Aku dgar tempat..perstuan tempat blajar aku..nak adekan camping..mule-mule kat Hulu Yam..pastu..Melaka..lastly..yang latest punye..kat janda baik beb..huhu..aku sbanranya tak suke sangat gi camping..may be..aku ade pengalaman ngeri seblum ni..tu yang aku tak suke sangat..sori..klo aku ade buat sesape yang terasa..tapi aku jujo..aku memang tak suke..lagi-lagi tempat yang macam seram~..  


Well..nape kene kat janda baik?..aku musykil..ape kate..klo nak senang bt camping kat depan bangunan KLCC..atau tempat KLIA..lagi best.hahaha..tempat ramai orang..adokai..klo aku..first time aku camping kat Hulu Langat..bes gak la tempatnye..ade chalet,sungai macam-mcam agilah..tapi dsebabkan sesuatu yang m'mbuatkan aku tak selesa berada di situ..aku tros cakap..X BES..huhu..  


Klo aku pegi..erm..aku nak tanya..kemudahan kat sna..ok tak?..itu first question aku tnye..kite dok dlam khemah atau chalet..klo aku..aku nak chalet yang macam ni..tapi mahu kasi FREE la.. klo tak mahu kasi FREE..meh aku bagi FREE penumbuk mahal aku..haha.. 


Contoh chalet yang aku nak..(klo ade la).. 


.........  

........

......

.....

...

..

macam gini..ok tak? 
  
Atau ini...




besnye..la..



 Klo khemah plak..aku nak macam gini..he~ 



WOW!!

Boleh jadi umah semantara ni..

Huhu..tapi kenyataan nye..aku kene gi jugak..huhu~..tak pelah..ape nak jadi..jadilah..mungkin ade hikmah disebaliknya kan?..terime je..yang penting aku maybe happy kat sana..(macm ape je)..he~  




Sampai d'sini saje..  


Wassalam..